خبرگزاری کار ایران

محمدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید گیلان مطرح کرد:

محرومیت‌زدایی و کاهش فقر مهمترین فعالیت کمیته امداد/ فراهم سازی بستر ارائه خدمات به محرومین با افزایش تعامل دو نهاد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۱۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان مطرح کرد : محرومیت زدایی و کاهش فقر یکی از فعالیت های مهم کمیته امداد است.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تعامل خوب بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با این نهاد در خصوص حمایت از ایتام تحت حمایت اظهار کرد: اقدامات اثربخشی توسط بنیاد شهید وامور ایثارگران به جا مانده است که مهمترین آن رسیدگی و تکریم خانواده های شهداء ، جانبازان و ایثارگران بوده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد و بنیاد شهید وامورایثارگران هر دو از یادگارهای ارزنده امام راحل هستند تصریح کرد: هر دو نهاد وظیفه خدمت رسانی به صاحبان اصلی انقلاب را به عهده دارند و انجام فعالیتهای مشترک در مناسبتهای مختلف سال ، می تواند مشارکت مردم را در امر خدمت رسانی بیشتر فراهم آورد.

محمدی به رویکرد توانمندسازی خانواده ها اشاره کرد و گفت: توانمندسازی خانواده ها در ابعاد مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و اعتقادی و غالبا با هدف ایجاد اشتغال و استقلال مالی برای آنها انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی و کاهش فقر یکی از فعالیت های مهم کمیته امداد است و افزایش تعاملات دو نهاد ، بسترهای مناسب تری را در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به محرومین فراهم می آورد.  

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیازمندان نیست افزود: همه دستگاهها و نهادها باید درکنار مردم ، یاری رسان ما در عرصه خدمت رسانی و کاهش آلام مستضعفان باشند و می طلبد که همگان در این مسیر گام برداریم و تلاش کنیم.

عبدلله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با قدردانی از مجموعه کمیته امداد به جهت خدمت رسانی به محرومان اظهار کرد: کار در کمیته امداد یک توفیق الهی است و امدادگران توفیق خدمت به بهترین قشر جامعه یعنی محرومان نسیبشان شده است.

 وی با اشاره به وجه تشابه فعالیت های کمیته امداد وبنیاد شهید وامورایثارگران، افزود: استان گیلان از ظرفیت بالایی برای جذب مشارکت مردمی در جهت رفع مشکلات نیازمندان برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا از این پتانسیل به نفع محرومان استفاده کنیم.

پاکاری، با بیان اینکه خدمت رسانی به مستضعفان جامعه از اجر دنیوی و اخروی برخوردار است گفت: تعامل همه جانبه می تواند راهکارهای نوینی را برای انجام فعالیتهای حمایتی دو نهاد فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز