خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت خبر داد:

بهره‌برداری طرح آبرسانی ۱۲ روستای رشت در ده روز آینده

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۰۲

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت طی بازدیدی از روند اجرایی آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان رشت که ظرف ده روز آینده به بهره برداری می‌رسد، خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ابروفراخ گفت:  ناحیه ۸  شامل روستاهای توچی پای بست، بالاکویخ، پایین کویخ، مصردشت، بیج، لله کا، بیجرودکل، طش، جیرسرباقرخاله، میانکل که تعداد خانوارهای بهره‌مند دو هزار و ۳۶۵ خانوار ، تعداد جمعیت بهره مند ده هزار و ۳۰۶ نفر اعلام کرد که طول لوله گذاری ۱۵۰ کیلومتر ، پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و میزان اعتبار هزینه شده برای لوله گذاری ۱۱ میلیارد تومان است.

ابروفراخ گفت: همچنین اعتبار مورد نیاز جهت آبرسانی به روستاهای پیرده - محمدآباد – بیجارخاله جهت برنامه ریزی است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت  از ناحیه ۹ که شامل 10 روستا است، اظهار داشت : طول لوله گذاری را  ۱۴۵ کیلومتر  ، پیشرفت فیزیکی را ۳۰ درصد و میزان اعتبار هزینه شده تاکنون ۳٫۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

ابروفراخ گفت: با دستور و تاکید ویژه نجفی استاندار گیلان و فرماندار شهرستان  رشت حداکثر تا ده روز آینده جمعیتی بالغ بر ده هزار و 306 نفر در روستاهای شهرستان رشت از آب شرب بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه های آبرسانی در ۲۲ روستاهای شهرستان رشت، افزود: با همت و تلاش ویژه دستگاه‌های اجرایی آبفا و آبفار علاوه بر آبدار شدن ۱۲ روستا طی ماه جاری تا ماه آتی نیز حداقل ده روستای دیگر از نعمت آب بهداشتی برخوردارخواهند بودکه در تغییر شاخص ها آبرسانی شهرستان طی بازه زمانی دوساله افزایش چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز