خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۷۵

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه و محمد علی نجفی استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

دگر بار ماه شعبان، ماه آماده سازی برای حضور در ضیافت الهی رمضان و موسم رویش گلهای معطر نبوی در دامان ولایت علوی و آغوش فاطمی از راه رسید؛ ماهی که طلیعه اش به میلاد سه نور سرمدی حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین (ع) مزین گشته و در نیمه‌اش شیعیان منتظر، عطر زیبای گل نرگس را به مشام خود احساس و ولادت قائم آل‌محمد(ص) را به جشن می نشینند.

بی شک نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا به نام روز پاسدار و ولادت قمر منیر بنی‌هاشم به نام روز جانباز بنیانی فاخر در تأسی از آموزه‌های پر بار اسلامی و نهضت حماسه ساز عاشورا در مسئولیت‌پذیری و پاسداری از کیان دین مبین اسلام محسوب می شود که توانسته الگوی روشنی را برای حفظ آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

در واقع پاسداران و جانبازان مخلص  انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش های انقلاب را با وفا ،ایثار و ولایت پذیری معنایی تازه بخشیدند و حضورشان در جامعه امروزی، سعادت هم‌زیستی با شهدای زنده را برای ما فراهم آورده است.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن و ارج گذاری به مقام پاسداران،جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده ی شعبانیه رابه همه شیعیان و به این عزیزان و البته خانواده‌های محترم‌شان تبریک گفته، سلامتی و طول عمرشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز