خبرگزاری کار ایران

در جلسه بررسی عملکرد پلیس راه گیلان؛

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۲۳

با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان از مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به جهت همکاری درجهت ایجاد امنیت ترافیکی و انتظامی در بخش حمل و نقل جاده‌ای به ویژه ایجاد ایستگاه‌های استقرار پلیس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جلسه ای که با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه گیلان به منظور بررسی عملکرد پلیس راه در سال 95 و نوروز 96 برگزار شد از علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به جهت همکاری در جهت ایجاد امنیت ترافیکی و انتظامی در بخش حمل و نقل جاده ای به ویژه ایجاد ایستگاه‌های استقرار پلیس  با اهدای لوح سپاسی تجلیل بعمل آمد.

در قسمتی از این لوح سپاس آمده است :

تلاشها و موفقیت های چشمگیر راه و شهرسازی استان گیلان در راه تعالی مأموریت های محوله حمل و نقل جاده ای که زیربنای اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی کشور بر پایه آن تدوین و اجرا می گردد ، ستودنی و شایسته تقدیر است . لذا به پاس همکاری و همراهی همیشگی جنابعالی در جهت ایجاد امنیت ترافیکی وانتظامی در بخش  حمل و نقل جاده ای به ویژه ایجاد ایستگاههای استقرار پلیس ، اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی حمل ونقل را خدمت شما و همه همکاران محترم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده توفیقات روز افزونتان را در جهت تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت می نمایم.

و من ا... التوفیق

سرتیپ دوم پاسدار  محمدرضا میرحیدری

فرماندهی انتظامی استان گیلان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز