خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

اختصاص تسهیلات 100 میلیارد تومانی جهت اجرای پروژه تاسیسات فاضلاب شهرصومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۳۵۱

فرماندار صومعه سرا از اختصاص تسهیلات بانک توسعه زیرساخت آسیا به مبلغ 100 میلیارد تومان جهت اجرای پروژه تاسیسات فاضلاب شهرصومعه‌سرا خبرداد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، جلسه عقد تفاهم نامه مسئولان شهرستان صومعه سرا جهت اجرای پروژه جمع‌آوری‌ و تصفیه فاضلاب‌شهری صومعه‌سرا امروز در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور فرمانداری صومعه سرا، مدیرعامل آب وفاضلاب استان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

فتح اللهی با اشاره به اینکه بحث بهداشت عمومی با تولد انسان شکل می گیرد و در طول دوران زندگی اون نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: مسایل بهداشتی برای تمامی اقشارجامعه یکسان است که برخی شخصی و برخی اجتماعی و زیرساختی است.

وی با بیان اینکه مسایل زیست محیطی اختصاصا مربوط به یک دستگاه و سازمان نیست بلکه تمامی ادارات و مردم بایست درآن مشارکت داشته ودخیل باشند،اظهار کرد: معضلات بزرگ زیست محیطی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار صومعه سرا از کارگروه ها و شوراهای تخصصی مختلف که تمامی ادارات و سمن ها در آن عضوند و در راستای رسیدن به اهداف ایفای نقش می نمایند سخن گفت و خاطر نشان کرد: در دین ما توجه زیادی به طهارت و نظافت شده است واگر نگاهی به محیط پیرامون خود بیندازیم می‌فهمیم تا چه حدی پایبند به مسایل دینی خود هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه سرا ادامه داد: بخش عمده ای از تفکرات انسانی بحث های بهداشتی است و هم فکری در زمینه بهداشت عمومی در شهرستان صومعه سرا عملیاتی شدن تاسیسات فاضلابی و تصفیه آن را سهولت خواهد بخشید.

فتح اللهی از بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: این موضوع باعث می شود تا امکان دفع صحیح فاضلاب و پسماند آبی از نظر نکات بهداشتی صورت نگیرد.

فرماندار صومعه سرا وضعت فعلی فاضلاب صومعه سرا را نگران کننده توصیف کرد و بیان داشت: تنها راه حل اجرای پروژه صحیح جمع آوری و تصفیه فاضلاب با احداث تصفیه خانه ای مدرن خواهد بود.

وی از تسهیلات ویژه بانک توسعه و زیرساخت آسیا که در چین واقع است در اجرای این پروژه خبر داد و تصریح کرد: اگر نقصی در اجرای این پروژه بوجود آید یقینا اعتبار ما در سطح آسیا زیرسئوال خواهد رفت.

فتح اللهی از اختصاص تسهیلات بانک توسعه زیرساخت آسیا به مبلغ 100میلیارد تومان جهت اجرای پروژه تاسیسات فاضلاب شهرصومعه سرا خبرداد.

در پایان جلسه ، تفاهم نامه ای بین مسئولان شهرستان صومعه سرا جهت اجرای این پروژه امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز