خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیریت شبکه برق ایران اعلام شد:

رتبه برتر برق منطقه‌ای گیلان از نظر شاخص قرائت کنتورهای بازار

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۱۷

شرکت‌سهامی برق منطقه‌ای گیلان بر اساس گزارش‌های تولید شده توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در رتبه برتر از نظر شاخص قرائت کنتورهای بازار برق قرار گرفت.

به گزارش‌ایلنا از رشت، بابازاده مدیر دفتر بازار برق و سنجش و پایش معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای گیلان با اعلام مطلب فوق، بیان داشت: دفتر بازار برق و سنجش و پایش معاونت بهره برداری برق منطقه ای گیلان در سال 95 ، در راستای وظائف محوله، به کمک پرسنل ساعی خود به گونه‌ای عمل کرده است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور و بر اساس گزارش‌های تولید شده توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران همواره در رتبه های برتر از نظر شاخص قرائت کنتورهای بازار برق قرار داشته و حداقل جریمه عدم قرائت تجهیزات اندازه گیری و کسر در آمد خدمات ناشی از آن شامل حال شرکت برق منطقه ای گیلان شده است.

این در حالی است که علیرغم وجود بستر ضعیف فعلی(PSTN) در شبکه مخابرات استان به عنوان مدیای اصلی انتقال اطلاعات کنتورها، با پیگیری و سعی‌همکاران این دفتر و ابتکار ساخت نوعی اسپلیتر خاص(دستگاهی است جهت رفع مشکلات قرائت همزمان کنتورها، عملا قرائت کنتورها بدون نقص انجام شده و انرژی عبوری از تمامی نقاط شبکه برق گیلان در بازه های زمانی با دقت هر یک ساعت ثبت وبه متقاضیان مربوطه ارائه شده است.

وی افزود: اطلاعات سنجش انرژی مبنای اصلی صدور صورتحساب‌های بازار برق و محاسبه تلفات نقاط مختلف شبکه برق استان و بسیاری از گزارش‌های آماری کلان صنعت برق بوده و صحت اطلاعات آن یکی از اهداف اصلی دفتر بازار برق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز