خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش خبر داد:

افتتاح طرح 48 واحدی مسکن مهر املش طی ماه های آتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۹۱

فرماندار املش گفت: با همکاری مستمر بنیاد مسکن و مساعدت مسئولان استان طرح 48 واحدی مسکن مهر شهرستان املش طی ماه های آتی به بهره برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شود.

به گزارش ایلنا از املش، در دیدار صمیمی مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با فرماندار شهرستان املش ضمن بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان  و صدور اسناد روستایی و طرح های هادی بررسی شد.

محمودی ضمن تقدیر از مدیر کل بنیاد مسکن استان و پرسنل تحت امر ، با بیان اینکه دولت تدبیرو امید توانسته در بخش مسکن اقدامات موثری را در دستور کار خود قرار دهد گفت: بنیاد مسکن شهرستان در بحث تخصیص اعتبارات توانسته است رتبه دوم را از آن خود کند .

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با همکاری مستمر بنیاد مسکن و مساعدت مسئولان استان طرح 48 واحدی مسکن مهر شهرستان املش طی ماه های آتی به بهره برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شود. 

 اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان از فرماندار شهرستان املش بابت پیگیری های ایشان در این حوزه اقدامات موثری همچون ، صدور اسناد مالکیت روستایی ، مسکن روستایی ، آسفالت راههای روستایی ، ایجاد طرح هادی تقدیر بعمل آورد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با همت دولت تدبیر وامید و مسئولین استانی و شهرستانی در ماه های آینده طرح 48 واحدی مسکن مهر افتتاح و به متقاضیان آن تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز