خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان مطرح کرد:

تشکیل ستادهای شهرستانی با معرفی مسئول استانی نامزدها /مشارکت حداکثری آحاد ملت وظیفه‌ی همه‌ی قوا و نهادها است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۸۶

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تشکیل ستادهای اصلی نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان‌ها با مسئولیت ستاد استانی اصلی انجام می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی پور در نشست ستاد انتخابات که با حضور فرمانداران برگزار شد، گفت: برابر دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانند با تشکیل یک ستاد اصلی تبلیغات در تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، دارای ستادهای فرعی متعدد دیگری نیز با مسئولیت ستاد اصلی هر استان و شهرستان باشند.

وی گفت: ستادهای اصلی شهرستان باید با معرفی مسئول ستاد اصلی استان و ستادهای فرعی شهرستانی با معرفی مسئول اصلی ستادهای شهرستانی با ذکر محل استقرار و مسئول مربوطه به ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان معرفی ‌شود.

وی افزود: برگزاری هرگونه مراسم و اجتماعات تبلیغات انتخابات باید پس از کسب مجوز از وزارت کشور یا استانداری و فرمانداری براساس قانون فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات افزود: درخصوص برگزاری جلسات در دانشگاه‌ها نیز هیأت‌های سه نفره داخل دانشگاه مجوز می دهند و مسئول نظارت بر آن هستند.

محمد احمدی پور گفت : انجام سخنرانی، پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران ایشان در مکان‌های مجاز مشروط به این است که از بلندگوهای سیار و ثابت در خارج از محیط سخنرانی استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات متفاوت با استفاده از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است گفت: فراهم کردن مشارکت حداکثری آحاد ملت وظیفه‌ی همه‌ی قوا و نهادها است تا منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص فراهم شود.

 محمد احمدی پور گفت :در همین زمینه جلسات برای مشارکت حداکثری از جمله جوانان عزیز رای اولی کاملا قانونی بوده است و اگر هرسازمان نظارتی تخلفی را مشاهده کرده است ستاد انتخابات از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات گفت : مباحثی که درخصوص بروز برخی تخلفات مطرح ‌شد کلی است و اگر مستنداتی در این خصوص وجود دارد به منظور بررسی و تصمیم‌گیری به ستاد انتخابات استان ارائه گردد.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان با بیان اینکه ناسالم جلوه دادن روند برگزاری انتخابات بازی در زمین دشمن است  گفت : بزرگ نمایی ، تعمیم جز به کل و القاء تخلفات گسترده در انتخابات یکی از شگردهای اصلی جنگ روانی دشمنان نظام و انقلاب و رسانه های آنان در خارج از کشور علیه انتخابات است و باید تلاش کنیم با رعایت بصیرت و هوشیاری چنین بهانه هایی به آنها ندهیم .

محمد احمدی پور گفت : براساس قانون و فرامین رهبر معظم انقلاب رأی مردم حق الناس است و ما خود را پاسدار رأی مردم می‌دانیم.

وی گفت : معیار درخصوص تشخیص تخلفات قانون انتخابات است و سلایق افرادو جریانات سیاسی ملاک نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز