خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

ضرورت نهادینه شدن تفکر و روحیه بسیجی در رسانه ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۸۵۴

فرماندار صومعه سرا برضرورت نهادینه شدن تفکر و روحیه بسیجی در رسانه ها، تأکید کرد و گفت: قلمی که خداوند متعال در قرآن کریم به آن قسم یاد می کند تعیین کننده سرنوشت بسیاری از افراد و جوامع است.

به گزارشایلنا از صومعه سرا، کانون بسیج رسانه صومعه سرا فعالیت خود را رسما با برگزاری نشست با فرماندار شهرستان صومعه سرا آغاز کرد.

فرماندار صومعه سرا در این نشست با بیان اینکه ترویج و اشاعه تفکر و روحیه بسیجی در هر زمینه لازم و ضروری است، اظهار کرد:وجود تفکر و روحیه بسیجی در انجام فعالیت ها از سوی مسئولان سبب موفقیت در انجام آن فعالیت می شود.

علی فتح اللهی با اشاره به اینکه بسیج هیچ دغدغه ای به جزء خدمت رسانی به مردم ندارد، گفت: به همین دلیل است که برای رسیدن به اهداف خود که همان توسعه کشور ، ایجاد آسایش و برقراری امینت جامعه بوده از هیچ کمبودی هراس نداشته وهمانند اوایل انقلاب و دفاع مقدس با دستان خالی کارهای بزرگ انجام می دهد.

وی با تأکید براینکه این نوع تفکر از فرهنگ غنی عاشورا نشأت می گیرد، افزود: بسیج می تواند در همه عرصه ها به عنوان بازوی کمکی در راستای توسعه کشور برای مسئولان محسوب شود.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه خوشبختانه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تفکر بسیجی در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، ادارات، بازار و اصناف وجود داشته و گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: رسانه ها نیز به عنوان یک رکن تأثیرگذار در جوامع می توانند با تأسی از این روحیه در راستای توسعه جامعه گامی مثبت بردارند.

وی برضرورت نهادینه شدن تفکر و روحیه بسیجی در رسانه ها، تأکید کرد و گفت: قلمی که خداوند متعال در قرآن کریم به آن قسم یاد می کند تعیین کننده سرنوشت بسیاری از افراد و جوامع است که متاسفانه نادیده گرفتن این روحیه توسط برخی از رسانه ها موجب شده که با آبروی بسیاری از افراد بازی و آسیب های جبران ناپذیری وارد شود.

به گفته این مسئول عجین شدن روحیه و تفکر بسیجی با فعالیت رسانه و اصحاب رسانه می تواند تقویت کننده قلم این قشر برای حرکت در مسیری درست شود.

فتح اللهی در ادامه نهادینه کردن هر فرهنگی در سطح جوامع را بدون حضور رسانه ها غیر ممکن دانست و تصریح کرد: رسانه ها می توانند نقش تأثیرگذاری در نوع نگاه ، نهادینه کردن فرهنگ و تقویت بنیه فرهنگی یک جامعه داشته باشند.

در پایان این نشست «عبدالرضا جوهری» نماینده صداو سیمای مرکز گیلان در صومعه سرا به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز