خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان خبر داد:

آمادگی جهت ارائه سمینار در زمینه مدیریت مصرف/ مدیریت مصرف از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۴۰

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان آمادگی لازم برای ارائه سمینار و کنفرانس در زمینه مدیریت مصرف را بطور رایگان دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،  عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان به تشریح نیازمندیهای شرکت و مدیریت مصرف پرداخت.

بلبل آبادی رئیس شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان گیلان با اشاره به 3 مرحله بارش برف در سال 95، گفت: در سال 95 طی 3 مرحله، بارش برف را در زمان های مختلف تجربه کردیم که این بارش ها برای صنعت برق همراه با مشکلات و چالش هایی بود که با برنامه ریزی های انجام شده در بخش های عملیاتی، اجرایی و سیستم های پشتیبانی آمادگی لازم برای مدیریت این بارش ها وجود داشت.

وی افزود: با آماده سازی تجهیزات و لوازم لازم ، نظیر آماده سازی خودروهای کمک دار، آماده سازی اسنو تراک و سایر ماشین آلات و آماده سازی منابع انسانی و تشکیل جلساتی که پیش از بارش ها با مسئولان اداره هواشناسی استان داشتیم به خوبی توانستیم بارش های برف را مدیریت کنیم.

بلبل آبادی با بیان اینکه بطور حتم این حوادث طبیعی و یا دیگر حوادث طبیعی را امسال و سال های دیگر خواهیم داشت، افزود:  از مرادی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان تقاضا می کنیم تا با برقراری تسهیلات لازم کمک کند تا بتوانیم 2 دستگاه اسنوتراک، 3 دستگاه پست سیار GIS 63 کیلوولت  و 1 دستگاه پست سیار GIS 230کیلوولت خریداری کنیم تا در صورت بروزحوادث بتوانیم در اسرع وقت این حوادث را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه مدیریت مصرف انرژی به صورت عام و مدیریت مصرف انرژی برق از ارکان مهم و اساسی مباحث اقتصاد مقاومتی و پدافند غیر عامل است، گفت:در بحث مدیریت مصرف، به هیچ وجه هدف ما این نیست که مصرف کنندگان و مشترکین  را محدود  کنیم که از انرژی برق استفاده نکنند، بلکه برعکس هر چقدر که نیاز باشد توصیه می شود که از برق استفاده بشود، منتهی همه تاکید ما این است که از انرژی برق به صورت هوشمندانه و بهینه  استفاده کنیم .

وی افزود: با راهکارهای بسیار ساده و بدون هزینه و کار انسانی و با مدیریت بهینه انرژی برق می توان به اقتصاد خانواده، استان و کشور کمک کنیم. اگر مدیریت مصرف انرژی برق انجام شود نه تنها از سرمایه گذاری بسیار سنگین و بزرگ جلوگیری می شود بلکه می توان ازاین  سرمایه گذاری در احداث  کارخانجات و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار بهره گرفت. با فرهنگ سازی و بسترسازی لازم می توان در مقوله مدیریت  مصرف موفق بود و گامی اساسی در این زمینه برداشت.

وی افزود: شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان آمادگی لازم برای ارائه سمینار و کنفرانس در زمینه مدیریت مصرف را بطور رایگان برای سازمان ها، شرکت ها و ادارات مختلف دارد، کما اینکه در سال 95 برای چندین دستگاه اجرایی سمینار مدیریت مصرف را برگزار کرد.

از دیگر قدامات شرکت در زمینه مدیریت مصرف تعامل و رایزنی با صدا و سیمای استان گیلان است که قرار است با تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی در راستای تبیین ضرورت و اهمیت مدیریت مصرف همکاری های لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز