خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان عنوان کرد:

خلاقیت و نوآوری امری ضروری جهت خدمت‌رسانی به محرومان جامعه

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۲۸

مدیر کمیته امداد گیلان خلاقیت و نوآوری در کار خدمت رسانی به محرومان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: بالا بردن کیفیت خدمت‌رسانی به محرومان ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه باید به رسالت خدمت رسانی به محرومان و اقشار ضعیف به طور کامل جامه عمل پوشانده شود اظهار کرد: سال گذشته علاوه بر همه خدمت رسانی‌ها و خیر و برکاتی که برای نیازمندان به همراه داشت با فراز و نشیب ها و مشکلاتی  هم روبه رو بودیم که با همدلی و همراهی همه واحدها رفع شد.

 وی با اشاره به مددکار محوری در فعالیت ها و رویکردهای حمایتی  کمیته امداد افزود: آگاهی داشتن و به روز بودن مددکاران امری لازم و اجتناب ناپذیر بوده  و آموزش مددکاران باید مبتنی بر نیاز روز باشد زیرا تنها با آموزش می تواند  نیازهای مددجویان را به موقع شناسایی و اولویت بندی کرد.

 محمدی خلاقیت ونوآوری درکار خدمت رسانی به محرومان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: بالا بردن کیفیت خدمت رسانی با بهره گیری از موضوعات و راه کارهای نوین ، سرعت بیشتری به انجام فعالیت ها و رسیدگی به امور نیازمندان می دهد.

 مدیرکل کمیته امداد گیلان با تاکید بر افزایش اعتماد عمومی در جامعه تصریح کرد: هر چه قدر عملکرد این نهاد انعکاس به موقع و شفاف داشته باشد به دنبال آن اعتماد عمومی افزایش پیدا کرده و مشارکت مردم نیز در جهت رسیدگی به مشکلات خانواده های محروم بالاتر می رود.

وی با بیان اینکه هدف همه امدادگران در کمیته امداد یکی است خاطرنشان کرد: وقتی هدف ، خدمت رسانی و کاهش مشکلات نیازمندان است نتیجه آن واضح و روشن است و همه باید با همدلی و هم افزایی بتوانیم در سال 96 گام های مؤثرتری در راه خدمت به اقشار ضعیف جامعه برداریم .

شایسته ذکر است در جریان برگزاری این نشست هریک از حاضرین به بیان بخشی از عملکرد حوزه کاری خود پرداختند و بر اهتمام هر چه بیشتر خدمت رسانی به نیازمندان تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز