خبرگزاری کار ایران

سهراب مقدسی خبر داد:

برگزاری کنسرت موسیقی محلی گروه «حزین» در لنگروه

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۲۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از برگزاری کنسرت موسیقی محلی فولکور گروه «حزین» در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، سهراب مقدسی اظهار کرد: کنسرت موسیقی محلی فولکور گروه حزین به سرپرستی فرخ کهنسال و خوانندگی مصطفی رحیم پور شاعر گیلک سرا و از اساتید آواز و موسیقی بومی شرق گیلان به همت آموزشگاه موسیقی آوای پارسه و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، به تهیه کنندگی برنا احمدی نژاد در لنگرود برگزار می شود.

مقدسی افزود: در این کنسرت، مهدی موسوی(سنتور)- سینا ستاری فرد(بم تار)- رحمان خانجانی(کمانچه) - کاوه شکاری (نقاره و دایره) - فرخ کهنسال (تنبک) - سینا پیازچیان (سه تار) - خواننده گروه  مصطفی رحیم پور را در اجرای قطعات موسیقی محلی همراهی خواهند کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود تصریح کرد: کنسرت موسیقی  محلی گروه حزین، ساعت ٢٠ ( به وقت رسمی) روز دوشنبه  ٤ اردیبهشت در این شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان جهت تهیه بلیط این کنسرت می توانند به چاپ دیجیتال اندیشه (لنگرود، جنب مسجد جامع، ساختمان اصناف) و  عکس و فیلم کلبه (لنگرود، جاده چمخاله، جنب باغ ملی) مراجعه و یا از طریق سایت www.haftsaz.com نسبت به تهیه الکترونیکی بلیط اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز