خبرگزاری کار ایران

سیروس محمدی عنوان کرد:

سیاستگذاری و صدور مجوز دوره‌پیش‌دبستانی از وظایف وزارت آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۸۵۳

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: سیاستگذاری و صدور مجوز دوره پیش دبستانی از وظایف و ماموریت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست مشترک ویژه پیش دبستانی اداره کل آموزش وپرورش و اداره کل بهزیستی استان گیلان،سیروس محمدی ، با اشاره به مفاد سند تحول بنیادین در امر آموزش و پرورش و نیز با تفویض اختیارات واگذار شده از سوی وزارت متبوع به استان خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر اداره‌کل بهزیستی با اداره کل آموزش وپرورش استان در اجرای قانون جدید تاسیس و اداره مراکز و مدارس غیردولتی شد.
 
وی با تاکید به اینکه سیاستگذاری و صدور مجوز دوره پیش دبستانی از وظایف و ماموریت‌های وزارت آموزش وپرورش است لذا جهت سهولت دسترسی به سامانه ستاد و اهمیت سنجش دوره پیش دبستانی جهت ثبت نام پایه اول اخذ مجوز هرگونه فعالیت پیش دبستانی را از اداره کل آموزش و پرورش ضروری است.

رضا جعفری معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی با تاکید به ضرورت عمل برتابع قانون و بخشنامه‌های دستگاه متبوع و نگاه مثبت به همکاری بین دو دستگاه  (آموزش وپرورش و بهزیستی ) بر پیگیری نحوه اجرایی کردن قانون تاسیس و اداره مراکز آموزش وپرورش مورخ 14 آذر 95  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز