خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد:

تخصص‌محوری در بحث مددکاری موجب افزایش خدمت‌رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۶۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ضمن تبیین جایگاه مددکاران در این نهاد تاکید و افزود: تخصص محوری در بحث مددکاری موجب افزایش خدمت رسانی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا محمدی مدیرکل کمیته‌امداد استان‌گیلان با قدردانی از تلاش‌های یکساله مددکاران، اظهار کرد : حضرت علی(ع) اولین و بزرگترین مددکار تاریخ بشریت و نماد عملی مددکاری است  که سیره و روش این امام همام باید الگوی همگان بویژه مددکاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی در کمیته امداد با روحیه مددکار محوری نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت ، افزود : تمام تلاش مددکاران باید برای شناسایی نیازهای خانواده ها به کار گرفته شود زیرا نقطه هدف در امداد  خانواده های محروم هستند و تخصص محوری در بحث مددکاری موجب افزایش خدمت رسانی می شود .
 
محمدی تصریح کرد: برنامه ریزی درست و به موقع و همچنین مدیریت زمان باید در دستور کار مددکاران قرار گیرد ، رویکرد مددکاران باید مراجع محوری باشد و اعتقاد بر این است که مددکاران نقش مؤثری در بالابردن عزت نفس و اعتماد به نفس و کمک به خوداتکایی خانواده ها در مواجهه با مشکلات را دارند .

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به رویکرد مددکار محوری در کمیته امداد در سال های اخیر ، خاطرنشان کرد: توانمندسازی فکری ، اقتصادی ، اجتماعی و معنوی خانواده ها با استفاده از ظرفیت های مددکاران مورد تاکید است و باید به سمتی حرکت کنیم که مددکار محوری درهمه ابعاد فعالیت های کمیته امداد مشهود باشد.

مجید بزرگی راد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان نیز در این نشست از خدمات بی منت مددکاران در طول سال گذشته قدردانی کرد و گفت: بحث مددکاری در رویکرد جدید این نهاد به صورت تخصصی و علمی دنبال می شود و تلاش بر این است تا مشکلات محرومان نیز بر این اساس حل شود.

وی احصاء نیازمندی های خانواده ها و اولویت بندی آنها و همچنین جذب منابع برای حل مشکلات را از وظابف مددکاران برشمرد و افزود: جمع آوری اطلاعات از نیازهای اساسی مددجویان به روند خدمت رسانی بهتر به آنها کمک می کند.

شایان ذکر است در جریان برگزاری این نشست از خدمات یکساله مددکاران حاضر در جلسه تقدیر شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز