خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره ملی نمایشنامه نویسی آیات گیلان:

آثار راه یافته به بخش داوری جشنواره ملی آیات گیلان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۱۱۸

دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات گیلان از معرفی آثار راه یافته به بخش داوری این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع)، با عنوان «آیات» به میزبانی استان گیلان؛ گفت: این جشنواره از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات، زیر نظر دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره مذکور با حمایت و همکاری شورای فرهنگ عمومی استان، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات گیلان با اشاره به ارسال ٤٥٥ اثر از ٢٢٧ شرکت کننده از ٢٨ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره، افزود: علاقمندان برای مشاهده فهرست آثار راه یافته به بخش داوری نهایی جشنواره می توانند به سایت جشنواره به آدرس  www.ayaategilan.ir مراجعه نمایند.

وی با بیان این که تیم داوری نهایی جشنواره متشکل از اسماعیل براری، مهدی ارگانی و عبدالحی شماسی است، یادآور شد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، صبح روز چهارشنبه ٣٠ فروردین ماه جاری با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن کشور و استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز