خبرگزاری کار ایران

رییس فرهنگ و ارشاد رضوانشهر:

فرهنگ برای جامعه مانند هوا است، ریه های رضوانشهر هوای سالم را استشمام کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۰۹

رییس فرهنگ و ارشاد رضوانشهر گفت: فرهنگ برای جامعه مانند هوا است و باید ریه های جامعه ی شهرستان رضوانشهر هوای سالم و با طروات را استشمام کند.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، به مناسبت فرا رسیدن سال نو رییس و کارمندان و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر  با حضور در دفتر امام جمعه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حبیبی امام جمعه محبوب این شهرستان دیدار کردند.

علیرضا ملکی نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر  ضمن تبریک سال١٣٩٦ بیان نمود: علت حضور امروز کارمندان و پیشکسوتان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده از رهنمودهای معظم له در سال جدید و ایجاد زمینه های تعامل، همکاری و همفکری بیشتر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه می باشد.

 ملکی نژاد تصریح نمود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  در لحظه تحویل سال نو و نامگذاری امسال  با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بر عزم ملی مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی  ایران تأکید وخاطر نشان کرد: با پشتیبانی مردم ومسئولان اقتصاد وفرهنگ ما به  رونق و شکوفایی می رسد که همگان موظفند در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنندچرا که هردوی این مقولات  از مسایل مهم واساسی کشور به شمار می روند.

ملکی نژاد تصریح کرد: فرهنگ برای جامعه مانند هوا است و باید ریه های جامعه ی شهرستان رضوانشهر هوای سالم و با طروات را استشمام نماید.

در پایان این دیدار ملکی نژاد با تشکر از امام جمعه شهرستان خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دفتر امام جمعه در زمینه مسائل فرهنگی شهرستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز