خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل گاز گیلان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از سیستم ها و استانداردهای مدیریت

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۱۸

مدیر عامل گاز گیلان اظهار داشت: استفاده از سیستم ها و استانداردهای مدیریت نه یک تاکید بلکه یک الزام است.

به گزارش ایلنا از رشت،  امروز به منظور تغییر رویه در اجرای کارها درجهت بهبود شرایط و ارائه خدمات بهینه، جلسه تعالی سازمانی به ریاست جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: هدف اصلی این است که تمامی کارهای یک مجموعه بر اساس روش ها و شیوه های مدون انجام پذیرد و استانداردها و مدل های تعالی این امکان را فراهم می سازد.

وی اظهار داشت: استفاده از سیستم ها و استانداردهای مدیریت نه یک تاکید بلکه یک الزام است.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: خوشبختانه در طی سال های متمادی قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده است لذا امیدواریم واحد برنامه ریزی در نگهداری و مراقبت از سیستم های مدیریتی موفق عمل نماید.

ظهیری اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان علاوه بر موفقیت در تمدید گواهی نامه های IMS، استانداردهای ISO 10015 و ISO50001، ایزوی I0002 و ۱۰۰۰۴ را نیز دارد و برای نگهداری و مراقبت از این استانداردها، پروژه های کیفی در راستای ارتقای خدمات رسانی به مشترکین و تسریع در اجرای فرایندها را تعریف و پیگیری نموده است.

وی بیان نمود: وزارت نفت و شرکت ملی گاز در استفاده از تکنیک ها و مدل های مدیریتی سرآمد بوده و لذا لازم است تمامی معاونت ها و واحدها خود را  متعهد به اجرای نظام مند روش های کاری بدانند و در صورت نیاز به اصلاح روش های کاری، نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایند.

مدیرعامل در پایان از زحمات همه کسانی که در طی این سالها تلاش کرده اند و در جهت حفظ استاندادها و تعالی کار کرده اند تقدیر و تشکر نمود.

همچنین در این جلسه معاونین و رؤسای واحدها درخصوص مباحث مرتبط با استانداردها و مکانیزم های اجرای آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز