خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

ادبیات و زبان طنز تلطیف کننده فضای جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۲۴

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ادبیات و زبان طنز تلطیف کننده فضای اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار عیدانه خود با حضور در منزل اکبر اکسیر شاعر طنز پرداز کشور افزود: شعرا و نویسندگان و جامعه اهل هنر سرمایه های اجتماعی ما هستند که باید ارج گزار تلاش های آنان باشیم.

وی اضافه کرد: هنرمندان با هنرمندی و بهره گیری از هنر خود تلطیف کننده فضای جامعه هستند و باید از این ظرفیت ها برای توسعه ایران اسلامی استفاده شود.

وی افزود: شهرستان مرزی بندر آستارا برخوردار از چهره ها و نام دارانی است که نقش مهمی در تحولات فرهنگ و ادب کشور و استان وشهرستان دارند.

رنجکش یاد آور شد: اکبر اکسیر یکی از چهره های ماندگاری است که در ادبیات کشوربویژه حوزه طنز ادبی دارای جایگاه ارزنده ای است و از پشتوانه های ادبیات معاصر هستند.

وی گفت:حضور این شخصیت برجسته و فرزند آستارا فرصتی است برای مدیران این شهرستان تا از اینگونه سرمایه های اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف توسعه بهره مند شوند.

وی افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی زیرساخت توسعه اقتصادی است و برای دست یافتن به توسعه پایدار باید از مسیر فرهنگ وبستر سازی های اجتماعی حرکت کرد واین محقق نمی شود مگر با استفاده از ظرفیت های انسانی این حوزه که همان هنرمندان و فرهیختگان ما هستند.

وی ایجاد تحول فرهنگی در شهرستان را از اولویت هایی دانست که در برنامه ریزی های خود در فرمانداری دارد و در این زمینه از شخصیت هایی چون اکبر اکسیر خواست تا مشارکت بیشتری در کمک به دولت تدبیر و امید در این شهرستان داشته باشند.

اکبر اکسیر شاعر طنز پرداز کشور هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرماندار آستارا و تبریک سال نو به ایشان گفت: بسیار خوشحال است که  فرمانداری از جنس فرهنگ و هنر و رسانه در این جایگاه در آستارا قرار گرفته است.

وی خطاب به یونس رنجکش افزود: این یک فرصت است برای شما تا ثابت کنید جامعه فرهنگی، هنری در حوزه مدیریت نیز حرفی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابقی که از شما در حوزه مدیریتی و فرهنگی وجود دارد در این شهرستان خدمات خوبی در دولت تدبیر و امید انجام خواهد گرفت.

اکسیر خواستار توجه به زیرساخت های فرهنگی و تولید نشاط اجتماعی با بهره مندی از ظرفیت هنرمندان واصحاب فرهنگ وادب در این شهرستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز