خبرگزاری کار ایران

درویش کردار خبر داد:

دریافت 840 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه 124

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۹۳

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از دریافت 840 مورد گزارش و شکایت مردمی از طریق سامانه 124خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،  محمد درویش کردار با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز 96 و نظارت بر بازار عرضه کالا و خدمات طی اسفند و فروردین، گفت: از ابتدای اسفند به عنوان زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون بیش از 23 هزار مورد از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالا و خدمات مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی با بیان تشکیل یک هزار و 500 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال خاطر نشان کرد: پروندههای متشکله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده اند.

رئیس  اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از دریافت 840 مورد گزارش و شکایت مردمی از طریق سامانه 124خبر داد و افزود: با پیگیری بازرسان این سازمان و کارشناسان اصناف، 404 مورد از این گزارش ها منجر به تشخیص نهایی و تشکیل پرونده تخلفاتی گردید.

درویش کردار بیشترین میزان تخلفات را به ترتیب در بخش های عرضه کیف و کفش و پوشاک، خدمات عمومی مانند قالیشویی و خشکشویی ها، عرضه غلات نظیر نان، برنج و ماکارونی، اماکن تفریحی و واحدهای اقامتی عنوان کرد و افزود: کمترین میزان تخلفات نیز در حوزه حمل و نقل بین شهری و آژانس های مسافرتی (پایانه ها و هواپیمایی)، عرضه و فروش خرما، لاستیک خودرو، رب گوجه فرنگی و چای بوده است.

وی از همکاری 146 ناظر فعال افتخاری در این مدت برای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز 96 در گیلان خبر داد.

گفتنی است طرح ویژه نظارتی نوروز 96 همزمان با سراسر کشور، تا پایان فرودین ماه در گیلان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز