خبرگزاری کار ایران

با هدف غنی سازی اوقات فراغت گردشگران صورت گرفت؛

برپایی 6 ایستگاه صنایع دستی در رضوانشهر گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۵۱

در راستای معرفی صنایع دستی و غنی سازی اوقات فراغت گردشگران، 6 ایستگاه صنایع دستی در سطح شهر رضوانشهر و پره سر دایر است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، عسکر حسنی پور به همراه چراغی معاون فرماندار، صیادی بخشدار مرکزی از ایستگاه های خدمات رسانی و راهنمایی مسافران، مراکز اقامتی و رفاهی و گردشگری، صنایع دستی و محل  اسکان میهمانان نوروزی بازدید کرد.

عسکر حسنی پور در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان در راستای فراهم کردن خدمات به میهمانان و گردشگران نوروزی اظهار کرد: از تمامی ظرفیت های اقامتی و پذیرایی شهرستان اعم از هتل ها، مجتمع هایی تفریحی، خانه مسافرها ، اسکان مدارس و میهمانسراهای ادارت و دانشگاه ها و همچنین واحدهای پذیرایی داخل شهر و بین راهی جهت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی استفاده شده که به طور شبانه روزی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز است.

حسنی پور گفت: معرفی جاذبه های سیاحتی و زیارتی شهرستان رضوانشهر بستر مناسبی را برای حضور گردشگران و میهمانان نوروزی فراهم کرده است.

رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان نیز بر بازدید و نظارت اعضای ستاد در تنظیم بازار از واحدهای خدمات رسان در شهرستان بر ارائه خدمات بهتر و بیشتر به میهمانان و گردشگران نوروزی تأکید کرد.

همچنین 3 دفتر اطلاع رسانی گردشگری، 3 پایگاه هلال احمر و یک پایگاه اسکان مدارس فرهنگیان نیز وظیفه راهنمایی مسافران را برعهده دارند.

لازم به ذکر است در راستای معرفی صنایع دستی و غنی سازی اوقات فراغت گردشگران 6 ایستگاه صنایع دستی در سطح شهر رضوانشهر و پره سر در راستای غنی سازی اوقات فراغت گردشگران و حمایت از تولید کنندگان داخلی جهت عرضه و فروش محصولات تولید شده در راستای شعار سال" اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال"  در شهر رضوانشهر و پره سر دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز