خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان خبر داد:

انجام 2376 ماموریت در نیمه اول طرح سلامت نوروزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۰۵

مدیر مرکز اورژانس 115 گیلان از انجام 2376 ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی گیلان، از ابتدای شروع طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، پیمان اسدی گفت : طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل از 25 اسفند ماه شروع ومرکز اورژانس گیلان با راه اندازی یک ایستگاه سلامت نوروزی و آماده باش درکلیه پایگاه های شهری و جاده ای خدمات خود را به مسافران نوروزی که استان سرسبز گیلان را انتخاب کرده اند آغاز کرد.
 
مدیر مرکز اورژانس 115 گیلان ادامه داد: در 10 روز نخست این طرح تعداد 2376 نفر از خدمات فوریت های پزشکی گیلان بهره مند شدند که از این تعداد 524 موردآن مربوط به حوادث ترافیکی و 1853 مورد غیر تصادفی بوده است .
 
اسدی افزود : تعداد 1378 نفر از کل خدمات گیرندگان اورژانسی به بیمارستان های استان گیلان انتقال یافتند.52 مورد خدمات به مسافران نوروزی در ایستگاه سلامت نوروزی ارائه شده است. همچنین بازرسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در این ایام تعداد 60 مورد بازدید از پایگاه های اورژانس استان گیلان داشته اند.
 
پیمان اسدی در پایان برای تمامی مسافران و هموطنان گرامی سال خوش و توام با سلامت و موفقیت را آرزو کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز