خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

موفقیت دولت یازدهم در کاهش تورم و رونق اقتصادی در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۱۳

فرماندار آستارا گفت: دولت برنامه ریزی های خوبی را در کاهش تورم و رونق اقتصادی در کشور داشته است.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: با برنامه ریزی و همدلی دستگاه های اجرایی شهرستان، شعار سال مقام معظم رهبری را در آستارا محقق خواهیم کرد.

یونس رنجکش در دیدار عیدانه خود با حجت السلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا ضمن تبریک سال نو به وی اظهار داشت: دولت برنامه ریزی های خوبی را در کاهش تورم و رونق اقتصادی در کشور داشته است که در ادامه این برنامه ریزی ها شعار سال مقام معظم رهبری تحقق می یابد.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در مسیر برنامه ریزی ها و نقشه راه توسعه کشور قرار دارد و دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در این زمینه متمرکز کرده است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های انجام گرفته در طی سه سال گذشته توسط دولت، سایه بسیاری از تهدیدات و چالش ها را از ملت و کشور دور کرده است و اثرات زحمات این چند ساله در سال جاری بهتر نمایان خواهد شد.

وی گفت: تلاش می کنیم تا در شهرستان آستارا با همدلی و همراهی مسئولان زمینه های تحقق شعار سال بهتر فراهم شود.

وی همچنین با اشاره انتخابات پیش رو از امام جمعه شهرستان خواست تا با توصیه هایش به داوطلبان و مردم زمینه های بیشتر حضور آنان در انتخابات و تحقق مطالبه مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار آستارا افزود: همدلی و همراهی ارکان حاکمیتی در این شهرستان نقش مهمی در تحقق مطالبات و رفع مشکلات مردم دارد و همه باید تلاش کنیم با در نظر گرفتن منافع ملی در مسیر توسعه کشور و شهرستان حرکت نماییم.

امام جمعه شهرستان آستارا نیز ضمن تبریک متقابل به فرماندار آستارا برای وی و سایر مسئولان در اجرای ماموریت های آنان آرزو توفیق کرد و اظهار داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان و تلاش هایی که انجام می دهید شاهد توسعه بیشتر آستارا باشیم.

حجت الاسلام حافظ نیا در ادامه افزود: آماده همه نوع همکاری برای توسعه این شهرستان و رفع مشکلات مردم  هستیم.

در این دیدار فرماندار آستارا را بخشداران و معاون عمرانی فرمانداری همراهی می کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز