خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت خبر داد:

انعقاد 5 تفاهم نامه بین المللی شهرداری رشت در سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۴۳

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت از انعقاد ۷ تفاهم نامه با سازمانها و نهادهای داخلی و ۵ تفاهم نامه با سازمان ها و نهادهای بین المللی در سال 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه قدیمی حرفه ضمن تبریک حلول سال نو  بهار پرطراوت را نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت عنوان کرد و گفت: سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شهروندان رشت مسألت دارم.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۵ را در حالی پشت سر می نهیم که اتفاقات خوبی در عرصه ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت رقم خورد افزود:از اقدامات مهم، توسعه دیپلماسی شهری بوده که به انعقاد ۷ تفاهم نامه با سازمانهای و نهادهای داخلی و ۵ تفاهم نامه با سازمانها و نهادهای بین المللی انجامید.

قدیمی حرفه همچنین به دریافت تندیس سیمین طلایی در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، دریافت مدیر برتر روابط عمومی در سیزدهمین دوره جشنواره  برترین های روابط عمومی ایران، دریافت نشان مسئولیت اجتماعی در دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، دریافت لوح برگزیده سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و نشان شاهین نقره ای در دومین جشنواره تبلیغات ایران نیز  اشاره کرد و تصریح کرد: این توفیقات نبود الا توفیقات مدیران ارجمند شهر دوست داشتنی ما و بویژه شهروندان فهیم، آگاه و با فرهنگ آن.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت افزود: در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با اجرا نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری، سال ۹۶ را نیز با همدلی، همفکری و تلاش افزونتر مجموعه شهرداری آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز