خبرگزاری کار ایران

نماینده آستارا در مجلس خبر داد:

بهره برداری از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی آستارا در آینده ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۲۷

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکلات سه واحد مهم تولیدی در شهرک صنعتی آستارا خبر داد و افزود: این سه واحد در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنا از آستارا، دبیر کمیسیون اصل 90 و نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه اظهار کرد: جانمایی شهرک صنعتی آستارا مناسب نیست و همین امر سبب رکود این شهرک شده است.

ولی داداشی از رفع مشکلات سه واحد مهم تولیدی در این شهرک طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: این سه واحد در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید تا شرایط برای اشتغال بیش از یکصد نفر مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر 34 واحد صنعتی و تولیدی مجوز فعالیت در این شهرک را اخذ کرده اند، ادامه داد: متأسفانه برخی از آنها به دلایل مختلف راکد هستند.

داداشی در بخش دیگر سخنان خود از مبارزه با سیستم سرمایه داری در شهرستان سخن گفت و خاطر نشان کرد:باید به جای حمایت از سیستم سرمایه داری، زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس از مراحل پایانی صدور قطعی کد منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا سخن گفت و با اشاره به پیشرفت 70 درصدی فاز دوم اسکله این منطقه، یادآور شد: با پیگیری های به عمل آمده تلاش می شود که 30 درصد الباقی به اتمام برسد تا در هفته دولت سال 1396 شاهد جذب نیرو در این منطقه باشیم.

دادشی  بهره مندی از همه توان شهرک صنعتی آستارا را در اولویت برنامه های خود برشمرد و تصریح کرد: در صورت رونق کامل این شهرک، بخش وسیعی از معضل بیکاری شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه ادارات دولتی جذب نیرو ندارد و باید با جذب سرمایه گذار زمینه رفع معضل بیکاری در شهرستان فراهم شود،اضافه کرد: شرایط جذب نیرو در این اسکله بر اساس تخصص و یا قرعه کشی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز