خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو منتشر شد؛

پیام نوروزی مدیرکل نوسازی مدارس گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۹۸

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز سال 1396 را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز سال 1396را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَانظُرْ إِلَى آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا إِنَّ ذَلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَى وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ (روم، 50)

نوروز پیام‌آور اعتدال در طبیعت ومیراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ماست نوروز، روز نو، روز رویش مجدد طبیعت، روز سبز شدن و روز تحول و دگرگونی است آری نوروز نماد جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است که در حقیقت پیام آور تدبر و تفکر و از خود رستن و به خدا پیوستن است.

اکنون دستان پر نوازش بهار دل انگیز، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و  نوای امید را  بر رواق دل ها طنین انداز می کند تا نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را به نظاره بنشینیم  و به یقین باید گفت:بهار صحنه هنرنمایی نقاش یگانه آفرینش است که با قلم سحر انگیز خویش، رخسار طبیعت را آراسته و عرصه خاک را جلوگاه تجلی ذات بی همتای خویش ساخته است .

لذا اینجانب ضمن تبریک میلاد پربرکت بزرگ بانوی اسلام، دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مادر و سالروز طلوع فرزند زهرای اطهر،بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص)در عصر حاضر و ضمن تجلیل از زحمات ارزشمند همکاران گرامی و همراهان همیشگی در سال95 صمیمانه فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی را تبریک عرض می نمایم . امید است در سال جدید با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای" مدظله العالی "در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سر بلند باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز