خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار آستانه اشرفیه برگزار شد؛

نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در دفتر امام جمعه آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۹۲

نشست کارگروه رفع موانع تولید جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در دفتر امام جمعه آستانه اشرفیه، به ریاست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، با توجه به نامگذاری سال 1395 توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام وعمل، کارگروه رفع موانع تولید جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با تشکیل جلسات مداوم و مشترک با تولید کنندگان شهرستان و پیگیری مشکلات آنان توسط کارگروه ، به ریاست حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه اقداماتی را انجام داد.

در همین راستا باتوجه به روزهای پایانی سال، کارگروه رفع موانع تولید آخرین جلسه خود را در دفتر امام جمعه آستانه اشرفیه حجت الاسلام والمسلمین محمد ساجدی برگزار کرد.

در این جلسه هر یک از اعضای کارگروه به ایراد گزارش عملکرد اداره متبوع خود در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار امسال، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل پرداختند .

رحیم حیدری گلرودباری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی الحمدلله با برنامه ریزی در زمینه های کشاورزی میزان هزینه های تولید کشاورزان کاهش یافته است و با اقدامات عمرانی نظیر لایروبی انهار، ایجاد زهکش و تعمیرات پمپاژهای برقی خدمات رسانی به زارعین و باغداران انجام شده و در زمینه صنعت با احیای حداقل بیست واحد تولیدی به استمرار اشتغال و تولید کمک شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز