خبرگزاری کار ایران

رئیس محیط زیست بندر انزلی خبر داد:

توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی حین تصرف اراضی حاشیه تالاب انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۸۸

یک دستگاه بیل مکانیکی متخلف، حین تخریب و تصرف اراضی حاشیه تالاب انزلی توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست بندر انزلی توقیف شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، اکبر میغی رئیس اداره شهرستان انزلی با اعلام این خبر گفت : مامورین یگان حفاظت شهرستان حین گشت و کنترل مناطق حوزه تالاب بین المللی انزلی با یک دستگاه بیل مکانیکی برخورد کردند که در حال تخریب و تصرف اراضی حاشیه تالاب بود که با هماهنگی دادستان  و شورای حفظ حقوق بیت المال نسبت به توقف عملیات اقدام شد .

رئیس اداره محیط زیست انزلی افزود: پرونده قضایی برای متخلف تشکیل شده و در حال پیگیری و سیر مراحل قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: پایش و کنترل مناطق حوزه مدیریتی شهرستان در دریا و تالاب بین المللی انزلی به صورت مستمر انجام می شود و در تعطیلات نوروز نیز مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت ویژه با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهند کرد.

میغی افزود: یکی از معضلات تالاب انزلی تصرف غیرمجاز اراضی‌حاشیه تالاب و تبدیل آن به باغ، زمین کشاورزی و ملک مسکونی می باشد که بر این اساس شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست دادستان شهرستان انزلی با هرگونه تخریب ، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم تالاب بین المللی انزلی برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز