خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان مطرح کرد:

احیای طبیعت در واقع احیای حیات انسان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۵۳

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست گفت: احیای طبیعت در واقع احیای حیات انسان است.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با هفته منابع طبیعی، مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان به همراه معاونین پشتیبانی و فنی، ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک رشت، برخی دیگر از مسئولان و اصحاب رسانه اقدام به کاشت درخت در محل آموزشگاه ابتدایی مسکن مهر رشت کردند.

 مقدم در این مراسم با بیان اهمیت درختکاری بیان داشت: درختان نمونه‌هایی از زیباترین نشانه‌های خداوند در روی زمین هستند که می‌توانند راهی برای تفکر انسان و پی‌بردن به عظمت و قدرت خداوند باشند.

وی با اشاره به اینکه حیات انسان‌ها به چرخش زنجیره طبیعت وابسته است، افزود: احیای طبیعت در واقع احیای حیات انسان است.

فقر فضای سبز از مواردی بود که مدیر کل نوسازی مدارس به صورت جدی به آن پرداخت و یادآورشد: داشتن مدارس کارا، زیبا و با فضای سبز مناسب از مهمترین دغدغه‌های من در ابتدای مسئولیتم در اداره کل نوسازی مدارس استان بود و به لطف و عنایت خداوند و با برنامه ریزی انجام شده در این زمینه موفق عمل کرده ایم.

 وی توصیه کرد: فضای سبز و درختان از زیباترین موهبت الهی است، همه ما باید در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و همیار طبیعت باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک و دیگر مسئولان شهرستان  و برخی از فرزندان رزمندگان و شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) هر کدام نهالی را به یادگار غرس کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز