خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی خبرداد:

اختتامیه جشنواره آیات گیلان ۲۱ فروردین ۹۶ برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۱۸

دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات از برگزاری اختتامیه این جشنواره در تاریخ ٢١ فروردین ٩٦ خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات از اواسط آذر ماه امسال، یادآور شد: با توجه به استقبال مخاطبان جشنواره، مهلت زمان ارسال آثار در سه مرحله و تا ٢٢ بهمن ماه تمدید شد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات اظهار کرد: در پایان ٤٥٥ اثر از ٢٢٧ شرکت کننده در سه بخش فیلم نامه نویسی، نمایش نامه نویسی و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی با بیان این که بر اساس فراخوان جشنواره، قرار بود آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در اسفند ماه جاری برگزار شود، ادامه داد: با تصمیمات اخذ شده در دبیرخانه جشنواره، این مراسم به فروردین ٩٦ موکول شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، صبح روز دوشنبه ٢١ فروردین با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن کشور و استان در رشت برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان «جشنواره آیات» و از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز