خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت صورت گرفت؛

آموزش تفکیک از مبدا و حفظ طبیعت در کنار سد سقالکسار

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۵۲

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت غرفه ایستگاه آموزش تفکیک از مبدا ٬تبلیغات محیطی با موضوعات نریختن زباله در طبیعت و تشویق شهروندان به تفکیک از مبدا در سد خاکی سقالکسار رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت٬ اولین دوره مسابقه دوچرخه سواری سایکل کراس انتخابی تیم ملی با حضور جمع زیادی از شهروندان در سد خاکی سقالکسار برگزار شد. 
 
سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت یکی از حامیان این برنامه بود و سعی کرد تا از حضور علاقمندان ورزش و طبیعت در کنار یکدیگر استفاده کرده و در حاشیه برگزاری این مسابقه برنامه هایی در راستای فرهنگ سازی برای حفظ طبیعت اجرا کند. 
 
غرفه ایستگاه آموزش تفکیک از مبدا ٬تبلیغات محیطی با موضوعات نریختن زباله در طبیعت و تشویق شهروندان به تفکیک از مبدا بخشی از برنامه های سازمان پسماند بود. 
 
اجرای نمایش پرفورمنس نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که سعی کرد با زبان هنر ، شهروندان و علاقمندان طبیعت و ورزش را به حفظ محیط زیست ترغیب کند. 

در حاشیه این مسابقه همچنین پخش بروشورهای آموزشی٬ کیسه‌های پارچه‌ای٬ کتاب‌های داستان کودکانه ، بازی های کودکانه با موضوعات محیط زیستی و کیسه های زباله در بین شهروندان و شرکت کنندگان انجام شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز