خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی وضعیت خدمات‌رسانی صورت گرفت؛

بازدید سرزده فرماندار آستارا از ادارات این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۶۳

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور سرزده در ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور سرزده در ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

یونس رنجکش در این بازدیدها ضمن دیدار با کارکنان ادارات و گفت و گو با آنان در خصوص موضوعات کاری و مشکلات و توانمندی های موجود اطلاعاتی کسب کرد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مردم خواستار رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین توسط کارکنان ادارات شد.

فرماندار شهرستان‌مرزی بندر آستارا اضافه کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم و پویایی نظام اداری به دلیل جایگاه خاصی که آستارا دارد باید الگو باشد.

وی افزود: سیستم اداری باید تلاش کند تا با بهره مندی از امکانات و سرمایه‌های موجود و توانمندسازی و توان افزایی خود چرخه مناسب خدمات ارائه دهد.

رنجکش یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در این بازدید از پارک علمی و فناوری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدن کرد.

البته از زمان حضور فرماندار جدید در شهرستان مرزی بندر آستارا بازدیدهای شبانه از مرکز اورژانس، بازار و برخی مراکز خدماتی نیز انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز