خبرگزاری کار ایران

شهردار لولمان مطرح کرد:

بحران برف با تدبیر مدیریت شد/بازگشایی ۹۵ درصد از معابر اصلی و فرعی شهر در ۲۴ ساعت اول

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۸۸

شهردار لولمان با اشاره به اینکه ۲۴ساعت قبل از بارش برف ستاد بحران لولمان در آماده باش کامل بودند، گفت: خوشبختانه این بحران را توانستیم به خوبی مدیریت کنیم.

 ابراهیم صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از رشت با تقدیر از استاندار گیلان که قبل از بحران برف اخیر که تمام دستگاه‌های  اجرایی، خصوصی، نظامی و انتظامی را بصورت آماده باش در آورده بود، اظهار کرد: به نوبه خودم از استاندار ، معاونین و فرماندار شهرستان رشت تقدیر و تشکر می کنم .

شهردار لولمان با بیان اینکه از استاندار  گیلان خواهشمندیم که به شهر لولمان نگاه ویژه ای داشته باشند بیان داشت: شهر لولمان در مسیر اصلی است اما این شهر فقط یک دستگاه بیل باکو دارد.

وی با تصریح بر اینکه  در جریان برف بهمن ماه  ٢ دستگاه بیل باکو و یک دستگاه لودر و ۶دستگاه تراکتور از بخش خصوصی اجاره کردیم  گفت:امیدواریم  اعتباری در اختیار شهرداری لولمان قرار بگیرد تا بتوانیم یک دستگاه لودر برای شهر خریداری کنیم.

صالحی با اشاره به اینکه ۲۴ساعت قبل از بارش برف ستاد بحران لولمان در آماده باش کامل بودند گفت: خوشبختانه این بحران را توانستیم به خوبی مدیریت کنیم.

شهردار لولمان اظهار کرد: در جریان بارش سنگین برف حدودا ۹۵ درصد از معابر اصلی و فرعی شهر در ٢۴ ساعت اول بارش برف باز گشایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز