خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل گاز گیلان صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت گاز گیلان و سازمان آتش نشانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۹۶

تفاهمنامه همکاری میان شرکت گاز استان گیلان و سازمان آتش نشانی شهر رشت با حضور مدیران عامل دو سازمان به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن چهلم شهدای حادثه پلاسکو، این کار آتش نشانان را روح ایثار دانست.

ظهیری مدیریت یکپارچه شهری را بویژه در کلانشهرها الزامی دانست و اجرای این کار را در رشت و گیلان که ریسک بالایی در وقوع بلایا و حوادث دارند را ضروری برشمرد.

وی گفت: ما در راستای برنامه های تعالی و همچنین در جهت افزایش ذینفعان، درصدد ارتقای تعامل و همکاری بیشتر با سازمان ها و دستگاه های اجرایی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد در آینده برنامه های آموزشی، همفکری بیشتری مابین دو سازمان صورت گیرد تا مردم از نتایج آن بهره مند شوند.

 رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر رشت ضمن تشکر از همکاری شایسته شرکت گاز با آن سازمان، این همکاری و هماهنگی ها را بین دو سازمان بسیار خوب و مناسب دانست.

رمضانی این همکاری در راستای مدیریت یکپارچه خدمات شهری کار بسیار مهم دانست و از این که شرکت گاز در این کار پیشگام شده اند ابراز رضایت کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سایه این تفاهم نامه شاهد اقدامات بهتر و مطلوبتری در جهت افزایش سطح ایمنی و جلوگیری از وقوع اتفاقات در جامعه باشیم.

همچنین در ابتدای این مراسم محمود شکورنیا رئیس واحد HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین ابراز امیدواری کرد  دو سازمان در جهت همکاری و تعاملات بیشتر و پایدار گام بردارند

وی با اشاره به تولید گسترده نفت در کشور بر لزوم رعایت لایه های حفاظتی طبق استانداردهای وزارت نفت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز