خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد؛

تجلیل از همکاری بخش خصوصی و پیمانکاران در بحران برف گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۰۵۸

جلسه قدردانی و تجلیل از بخش‌خصوصی و پیمانکاران جهت همکاری در بارش برف 29 بهمن 95 ، با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه قدردانی و تجلیل از بخش خصوصی و پیمانکاران جهت همکاری در بارش برف 29 بهمن 95 ، با حضور  علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی و  محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: امیدوارم شفاعت ایشان در آخرت  نصیب همه دوستدارانش بشود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه به گزارش هواشناسی استان گیلان ، در استان ما  4 برف سنگین در سال‌های 1328 ، 1350 ، 1383 و 29 بهمن 1395 رخ داده است که از نظر حجم ، زمان بارش و سایر مشخصات مکانیکی برف اخیر از برف سال 83 نیز سنگین تر و متفاوت تر و این پدیده در جلگه بی‌سابقه بود، افزود: با همت شما پیمانکاران که سرمایه بزرگی برای استان به شمار می آیید و در بارش برف 29 بهمن در کنار ستاد بحران استان با تمامی امکانات و با تمام توان در خدمت مردم گیلان بودید و از هیچ کوششی دریغ نورزیدید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی گفت:  شما پیمانکاران عزیز در هر بحران و در هر شرایطی با وجود تنگناهای مالی و ... با تمامی امکانات حضور گسترده داشته و این باعث سربلندی مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان است و شما در نقش سربازان گمنامی هستید که همیشه در عمران و آبادانی و اعتلای استان تلاش می کنید و هیچ جا نامی از شما برده نمی شود.

خاوری همچنین ضمن تبریک انتصاب  محمد رضا نازک کار بعنوان مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد : عملکرد وزارت راه و شهرسازی به مدریت  نازک کار  در بارش برف اخیر گیلان بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: انشاا... این وفاق و همدلی و دوستی در راستای اجرای ضوابط ، تداوم داشته باشد.

نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با تقدیر و تشکر از پیمانکاران و بخش خصوصی و همچنین از همکاری و حمایت های مهندس علی خاوری در بارش برف اخیر اظهار داشت : همه ما عضو یک خانواده هستیم و در رفع نقاط پرحادثه و بحران های پیشرو دست یاری به سوی همه شما دراز می کنم و امیدوارم با همدلی و همکاری یکدیگر باعث اعتلا و سربلندی استان عزیزمان شویم.

در پایان با اهدای لوح سپاس و شاخه گلی از تلاش‌ها و زحمات خالصانه پیمانکاران بخش‌خصوصی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز