خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی تاکید کرد:

لزوم تکریم همه مردم در ادارات/ مردم صاحبان اصلی نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۲۷۳

فرماندار بندر انزلی با تاکید بر لزوم تکریم همه مردم در ادارات افزود: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی روستاهای شهرستان بندرانزلی با حضور میرشمس‌مومنی‌زاده‌فرماندار،حسن‌خسته‌بند‌نماینده مردم در مجلس‌شورای‌اسلامی،معاون‌اجتماعی- سیاسی فرمانداری بندرانزلی، بخشدار، دهیاران، شوراهای روستا و جمعی از روسای ادارت شهرستان بندرانزلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه و پس از بیان مشکلات زیرساختی روستاها توسط دهیاران و اعضای شوراهای روستا فرماندار شهرستان بندرانزلی طی سخنانی ضمن تشکر از حضار بابت رعایت انصاف در بیان مشکلات و اشاره به نکات مثبت و منفی، دهیاران و شوراهای اسلامی را بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی، علی‌الخصوص فرمانداری دانست و خاطرنشان کرد: روسای ادارات دوران مشخصی خدمت می‌کنند و در این دوره باید اثرات ماندگار برجای بگذارند و البته دهیاران و شوراها باید چنین رویکردی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر لزوم تکریم همه مردم در ادارات افزود: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند بنابراین باید برای دهیاران و شوراها احترام ویژه‌ای قائل باشیم چرا که نمایندگان مردمند و برای رفع مشکلات  مردم به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند.

میرشمس مومنی‌زاده با اشاره بر اهمیت وجود تعامل بین دهیاران و شوراها، بر ضرورت دقت نظر در ارتباط با مسائل فنی و مالی تاکید کرد و یادآور شد: پیگیری بیمه روستایی، توسعه و تجهیز بوستان‌های محلی و فضاهای ورزشی و آراستگی ورودی، خروجی و حاشیه‌های روستاها در ایام تعطیلات نوروزی در اولویت قرار دارد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی ضمن تشکر از همراهی و تلاش دهیاران و شوراهای روستا در جریان بارش برف اخیر خاطرنشان کرد: رضایت مردم باید جلب شود، باید مشکلاتشان مرتفع شود و اگر در جهت رفع مشکلاتشان موفق نبودیم باید برای عدم موفقیت در رفع مشکلات مردم پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشیم.

در پایان این جلسه و پس از اینکه روسای ادارات حاضر توضیحات خود را در خصوص مسائل و مشکلات مطروحه ارائه کردند، حسن خسته‌بند نیز طی سخنانی ضمن اشاره بر لزوم رفع مشکلات مردم در روستاها، هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها در راستای تسریع رسیدگی به امور و خدمت‌رسانی به مردم و را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز