خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع انسانی شهرداری رشت خبر داد:

اقدام شهرداری رشت در راستای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۶۸

مدیر منابع انسانی شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت با جدیت در راستای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اقدام می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر منابع انسانی شهرداری رشت گفت: در پی مصاحبه حسن آبادی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری‌ها ، شهرداری رشت با جدیت در راستای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اقدام می کنند.

ستاره شناس با تاکید بر این نکته که شهرداری رشت توانسته پیش زمینه‌های این کار را فراهم کند، گفت: اولین گام ما در این راه تصویب چارت سازمانی شهرداری‌ها بر اساس ضوابط ابلاغی جدید وزارت کشور بوده است که با افتخار اعلام می کنیم که شهرداری رشت جزو معدود شهرداری هایی است که توانسته این مهم را محقق کند.

مدیر منابع انسانی شهرداری رشت گفت: پس از جانمایی کارکنان رسمی و پیمانی شهرداری رشت در چارت سازمانی ابلاغی جدید و تخصیص پستهای جدید به آنان با اعلام پست های بلاتصدی و آمار نیروهای قراردادی با حداقل سه‌سال سابقه متوالی در شهرداری رشت به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت اخذ مجوز برگزاری آزمون داخلی اقدام خواهد شد.

ستاره شناس افزود : پس از طی مراحل گزینش و اخذ تاییدیه های لازم دربارهی تبدیل وضعیت آنان اقدام لازم صورت می پذیرد.

مدیر منابع انسانی شهرداری رشت گفت: پیش‌بینی می‌شود با تلاش مجموعه شهرداری و دفتر امور شهرداری های استان گیلان بتوانیم تا قبل از پایان سال جاری ، آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز