خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی مطرح کرد:

تحول بزرگ در حوزه ورزش بندرانزلی در پایان سال 96 / ورزش بانوان باید توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۹۴

فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش ریاست اداره ورزش و جوانان در پایان سال 96 مردم انزلی شاهد تحولی بزرگ در حوزه ورزش باشند.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، دیدار و نشست روسای هیات‌های ورزشی شهرستان بندرانزلی با میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

در ابتدای این نشست قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان ارائه کرد و همچنین تعدادی از روسای هیات‌های ورزشی به بیان مشکلات از حوزه ورزش‌شان پرداختند.

میرشمس‌مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: از زمان شروع به کارم در بندرانزلی جلسات و نشست‌های زیادی داشته‌ام اما این نشست را یکی از بهترین جلساتم می‌دانم چرا که شما و زیر مجموعه‌هایتان را از افتخارات این شهرستان می‌دانم. وی در ادامه با اشاره به نام ملوان، شهرستان بندرانزلی را در استان و در کشور صاحب برند دانست.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه شهرستان بندرانزلی در همه زمینه‌ها فرصت‌های زیادی برای توسعه دارد خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش ریاست اداره ورزش و جوانان در پایان سال 96 مردم انزلی شاهد تحولی بزرگ در حوزه ورزش باشند.

وی همچنین افزود: ورزش بانوان با توجه به اینکه نصف جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند و در این حوزه دارای سهم بسزایی هستند، باید توسعه یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تاکید بر لزوم توسعه فضاهای ورزشی و ورزش‌های همگانی افزود: باید از ظرفیت خیرین ورزشی در راستای گسترش فضاهای ورزشی و ساخت و تجهیز این مکان‌ها بهره برد.

وی همچنین ضمن یادآوری این نکته که شهر انزلی شهری ساحلی‌است و در رشته‌های ورزشی ساحلی باید بیشتر فعال شویم رسیدگی به وضعیت استادیوم تختی بندرانزلی را از اولویت‌های حوزه ورزش شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز