خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت:

نشاط اجتماعی و همدلی شهروندی مهمترین دستاورد ساخت آثار برفی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۶۹

ساخت آثار برفی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با مشارکت سازمان زیباسازی و شهرداری منطقه ۲ رشت در پیاده راه فرهنگی این شهر با حضور و مشارکت پرشور مردم و هنرمندان برگزار شد .

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت، سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت و نیز فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در جمع مردم و هنرمندان در این جشنواره حضور یافتند.

علیرضا حسنی حضور پرشور خانواده‌ها در پیاده راه فرهنگی را از مهمترین دستاورد این رویداد فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید از هر فرصتی برای خلق نشاط در جامعه بهره گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم نشان داد که بهره گیری از مسائل بستگی به نوع نگاه ما به هر مسئله ای دارد گفت: نوع برنامه ریزی ها می تواند یک امر را به فرصت یا تهدید تبدیل کند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت داشتن شهروندانی با نشاط و با انگیزه را یکی از پیش نیازهای توسعه دانست و گفت: امروز با همکاری هنرمندان توانستیم با بهره مندی از نعمت الهی برف و با کم ترین امکانات محیطی بانشاط را برای شهروندان مهیا سازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز