خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت‌های شهر جهت ایجاد درآمد و سطح رفاه شهروندان صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۷۸

فرماندار صومعه سرا استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر جهت ایجاد درآمد و حتی بالابردن سطح رفاه شهروندان رامهم تلقی کرد.

به گزارش ایلنا ازصومعه سرا، فتح اللهی فرماندار این شهرستان در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی تولمشهر  جهت بررسی آخرین وضعیت عمران ، خدمات و توسعه شهری در محل شهرداری برگزار شد ضمن تشکر از انجام زحماتی که با تعامل و همکاری در بارش برف این منطقه صورت گرفت، گفت؛ این همکاری و تعامل بایست در تمامی مسایل و امورات و تصمیمات لحاظ گردد.

فتح اللهی استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای شهر جهت ایجاد درآمد و حتی بالابردن سطح رفاه شهروندان مهم تلقی کرد و ادامه داد؛ این سوال برای  شهری با بودجه دو میلیاردی و درجه ۵ شهرداری(تولمشهر) مطرح است که اولویت کار آن چیست و چه درآمد پایداری برای خود پیش بینی کرده است و چه راهکارهایی در این زمینه اندیشیده شده؟!

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه مردم را پای کارهای اجرایی کشاندن از هنرهای شورا است گفت؛ شهردار و بخشدار دوبال پرواز یک منطقه اند و مردم نیز شاکله این پرواز به حساب می آیند وهمدلی با یکدیگر رسیدن به هدف را میسر خواهد کرد.

فتح اللهی ادامه داد؛ دو اصل مهم شناسایی ظرفیتهای شهر و شناسایی نقاط آسیب پذیرشهر توسط عوامل اجرایی در تدوین یک برنامه مدون برای رسیدن به توسعه پایدار بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه تولمشهر پیشانی شهرستان صومعه سرا و دروازه ورود به شهرهای غرب گیلان بحساب می آید گفت؛ میتوان  با زیبا سازی شهری و ترویج جاذبه های گردشگری در بحث جذب گردشگر گام های خوبی برداشت.

فرماندار صومعه سرا بر هماهنگی و یکصدایی مدیران،اعضای شوراهای اسلامی و مردم این شهر و منطقه تاکید کرد و بیان داشت این یکصدایی برای توسعه و پیشرفت لازم و ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز