خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر شهردار لاهیجان از صبوری شهروندان در بارش برف اخیر

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۲۵۷

شهردار لاهیجان در پیامی از صبوری شهروندان در بارش برف اخیر قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، شهردار لاهیجان افزود: از کلیه عزیزانی که دربرف اخیر، باعزمی راسخ و بدون چشمداشت درتلاش و خدمت رسانی به مردم بودند، قدردانی می نمایم.

سعیدآگشته‌افزود: داشتن برنامه راهبردی، استقلال مدیریت در انجام عملیات، مشارکت مردم و گروه‌های مردم نهاد، حمایت و همکاری بدون وقفه مدیران و پرسنل شهرداری از ویژگی‌های مدیریت بحران در این مدت بود.

شهردار لاهیجان‌گفت: الحمدلله در راستای رسیدن به توسعه پایدار، افزایش‌مشارکت مردم در امور شهری را شاهدیم که این موضوع سبب افزایش همدلی بین مردم و دلگرمی مسئولان خواهد شد.

شهردار لاهیجان باتوجه به خاص بودن شرایط جوی در بارش برف چند روز اخیر گفت: حجم بارش و مدت زمان بارش به نحوی بود که در عرض حدود ۳۰ ساعت بیش از ۷۲سانتی متر برف بارید.

وی افزود: از شهروندان لاهیجان که با صبوری و حفظ آرامش در بارش برف اخیر مشارکت داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم. همچنین از کلیه مدیران و مسئولان شهرستان، فرماندار، نماینده ، اعضای شورای تأمین، مدیران ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، بازرگانی، اصناف، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه که به همراه پرسنل در کنارمان بوده و در خدمت رسانی به شهروندان یار و یاورمان بودند و سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی، انجمن رفتگران طبیعت، بوم بانان ،بنیاد شادی لاهیجان، کمیته آفرود، اصحاب رسانه و ارتباطات و کلیه عزیزانی که به هر نحوی در راه خدمت رسانی به شهروندان یاریگرمان بودند، تشکر می نمایم.

شهردار لاهیجان در پایان گفت: جادارد از کلیه پرسنل اجرایی و ستادی، خدمات امورشهر، آتش نشانی، موتوری، فضای سبز، عمرانی، تأسیسات، حمل و نقل، جایگاه سوخت شهرداری که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی با عزمی جزم و صبورانه در تمامی مراحل تلاش کردند تا شهروندان در آرامش باشند قدردانی نموده و دست یاریگر تک تک آنها را به گرمی می فشارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز