خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

مسکن مهر رشت وضعیت مناسبی دارد/ همکاران شهرداری پررنگ‌تر از گذشته ظاهر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۷۱

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: مسکن مهر رشت وضعیت مناسبی دارد و همکاران شهرداری پررنگ‌تر از گذشته ظاهر شدند.

به‌گزارش‌ایلنا از رشت، سیدرضا موسوی روزان در جریان بازدید از مسکن مهر رشت، اظهار کرد: مسیرهایی محدوده منطقه ۵ رشت وضعیت مناسبی دارند و البته همکاران باید انرژی خود را برای شب نگه دارند.

وی با بیان اینکه در نواحی دو، سه و یک منطقه ۵ رشت بازید لازم را انجام دادم، گفت: این نواحی وضعیت مناسبی داشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تصریح کرد: در مجموع مناطق مختلف  شهر رشت وضعیت مناسبی دارد و شهرداری در دو روز زحمت زیادی کشید.

موسوی روزان به تلاش و حضور مستمر پاکبانان در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: پاکبانان در نواحی مختلف فعال بودند و خدمت رسانی به شهروندان را انجام می دهند.

وی اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری رشت را در ایام برف مثبت ارزیابی کرد و گفت: صدا وسیما و رسانه ها نیز اخبار را در این دو روز به سرعت اننقال دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مشارکت شهروندان را در پاک سازی معابر در محله خود خواستار شد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم به برف روبی برف های محدوده منزل و کوچه خود اقدام کنند.

موسوی روزان تاکید کرد: همکاران شهرداری در این بارش برف پررنگ‌تر از گذشته و با برنامه‌ریزی بهتر ظاهر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز