خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

ارسال بیش از 400 اثر به جشنواره فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آیات

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۶۸۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ٢٢١ شرکت کننده از ٢٥ استان کشور با ارسال ٤٣٩ اثر برای حضور در جشنواره قرآنی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به استقبال هنرمندان و نویسندگان سراسر کشور از جشنواره قرآنی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، اظهار کرد: ٢٢١ شرکت کننده از ٢٥ استان کشور با ارسال ٤٣٩ اثر برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان و تهران در ارسال اثر به جشنواره، تصریح کرد: از میان شرکت کنندگان، ٥٥ نفر از استان گیلان و ٣١ نفر از استان تهران، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

فاضلی ادامه داد: استان‌های اصفهان با ١٦، قم با ١٤، اردبیل و مرکزی هر کدام با ١٢ و خراسان رضوی و مازندران هر کدام با ١١ شرکت کننده در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات از اواسط آذرماه امسال، یادآور شد: شرکت در این جشنواره به‌صورت تمام الکترونیکی و از طریق سایتwww.ayaategilan.ir امکان پذیر بود.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان «جشنواره آیات» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیمه دوم اسفندماه ٩٥ در رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز