خبرگزاری کار ایران

به میزبانی برق منطقه‌ای گیلان برگزار شد؛

جلسه کارگروه اجرایی پیاده‌سازی استاندارد سیستم مدیریت HSE

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۸۸

کارگروه اجرایی پیاده‌سازی استاندارد سیستم مدیریت HSE در شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با حضور اعضای در دفتر مهندسی طرح‌ها تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد نویدی مسئول کارگروه اجرایی پیاده‌سازی استاندارد سیستم مدیریت HSE در شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، اعضاء کارگروه را در جریان آخرین دستاوردهای نشست خود با مشاور قرار دادند و عنوان کردند که نتایج نشست با مشاور تهیه و جهت بررسی در دسترس اعضاء قرار داده شده است. در این نشست طی هماهنگی با مشاور ، روش اجرایی ایمنی بهداشت و محیط زیست در دستور کار کارگروه قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست مقرر شد برگزاری نشست مشترک مسئول HSE شرکت با فتحی جهت نهایی کردن لیست آزمایشات ادواری و برگزاری نشست با  شعبانزاده در ارتباط با وضعیت آبدار خانه ها وسلف انجام پذیرد و لیست استانداردهای مورد نیاز از مشاور اخذ ودر اختیار اعضاء کارگروه قرار گیرد.

همچنین امکان برگزاری دوره های آموزش‌های اولیه برای اعضاء کارگروه به منظور آموزش صحیح به پرسنل واحد های مربوطه بررسی شود.

مسئول کارگروه اجرایی پیاده‌سازی استانداردسیستم مدیریت HSE با اشاره به نقش برنامه ریزی برای تبلیغات در نیل به اهداف کارگروه، بیان داشت: در این جلسه پیشنهاد شد هیاتی متشکل از رمضان زاد ، شعبانپور و شاه مار پور به منظور برنامه ریزی جهت نحوه تبلیغات تشکیل شود و از مشاور، لیست محتویات جعبه های کمک های اولیه اخذ شود و بررسی امکان برگزاری دوره های کمک های اولیه برای تعداد مشخصی از پرسنل پیش بینی شود. همچنین مقرر شد واحد خدمات مطابق فرم تهیه شده نسبت به ثبت مشخصات کپسول های آتشنشانی ساختمان ستادی اقدام نماید و ثبت مشخصات سایر کپسول ها در مکانهای دیگر توسط اعضاء کارگروه انجام پذیرد. و مقرر شد  در نشست بعد ، طبق توضیحات و فرم های ارائه شده، تمامی اعضاء کارگروه نسبت به اعلام مواد شیمیایی موجود در واحد های خود اقدام نمایند تا با هماهنگی با مشاور MSDS این مواد تهیه شود.

مرادی لیست فرم های ایمنی و دوره های برگزار شده در معاونت بهره برداری را در نشست بعد ارائه کنند. همچنین  پیشنهاد شد با عنایت به تعدد مسائل HSE دفتر نظارت بر خدمات، سرکار خانم پاک نعمت نیز در کارگروه اجرایی عضو گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز