خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

کاهش 120هزار نفری مراجعان به واحدهای تابعه تامین اجتماعی با راه‌اندازی اتوماسیون اداری

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۱۶

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، کاهش ١٢٠ هزار نفری مراجعان به واحدهای تابعه در هر ماه را یکی از نتایج راه اندازی خدمات غیرحضوری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با فراهم شدن بسترهای اولیه جهت تسری سیستم اتوماسیون اداری به شعب تابعه تامین اجتماعی کشور ، دوره آموزش عملی مربوطه با حضور کارکنان واحدهای امور اداری و فن آوری اطلاعات شعب تابعه تامین اجتماعی گیلان برگزار شد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در ابتدای این دوره آموزشی با اشاره به رسیدن به روزهای پایانی سال و گذر سریع ایام ، بر بهره گیری مناسب از فرصت‌ها و خلق و ایجاد آثار ارزشمند در برگى‌های تقویم کار و زندگی تاکید کرد .

حق پرست با بیان اینکه گستردگی خدمات و شمار زیاد عملیات‌های اجرایی و مخاطبان از یکسو و پیری و کندی سیستم ها از منظر دیگر بعضاً موجبات نارضایتی را فراهم می‌سازد، حرکت در جهت تقویت و رفع مشکلات و موانع را ضروری دانسته و اتوماسیون اداری را بعنوان تکمیل کننده فرایند مکانیزاسیون ، راهکاری مطلوب در این راستا برشمرد .

مدیرکل استان کاهش ١٢٠ هزار نفری مراجعان به واحدهای تابعه در هر ماه را یکی از نتایج راه اندازی خدمات غیرحضوری عنوان نموده و خاطر نشان ساخت : امیدواریم با تشکیل پرونده‌های الکترونیکی، بازرسی ها و ابلاغ های الکترونیکی و بهره مندی از بانک‌های اطلاعاتی سایر مجموعه ها ، مسیر خدمت‌رسانی در سازمان بیش از پیش هموار شود .

وی با اشاره به اجرای عملی اتوماسیون اداری در سال‌های اخیر در اداره کل استان، این امکان را ابزاری حرفه‌ای جهت ثبت و کنترل مکاتبات و پیگیری بهتر امور و افزایش رضایتمندی برشمرده و از دست اندرکاران به منظور تسری این فرصت به شعب قدردانی کرد .

شرکت کنندگان دراین دوره در دوبخش تئوری وعملی زیر نظر کارشناسان حوزه های اداری و فن آوری اطلاعات استان با بخشهای مختلف سیستم اتوماسیون اداری آشنا و فرایندهای کار با آنرا تجربه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز