خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

پوشش ۱۵ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی توسط آتش‌نشانان شهر باران در 48 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۲۵

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی از پوشش ۱۵ مورد حریق و حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش نشانان شهر باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در ۴۸ ساعت گذشته نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۱۵ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی اقدامات لازم صورت پذیرفت.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۱۹ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۱۵ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارایه خدمات ایمنی بدون هیچگونه خسارت جانی انجام گرفت.

وی افزود: این عملیات ها با ۳۷ مرتبه خروج خودروی اطفایی و نجات جهت پوشش ۲ مورد زنده گیری حیوانات و رها سازی، یک مورد حلقه انگشتری، ۲ مورد مشاهده دود از منزل مسکونی، ۳ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حریق تجاری، ۳ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی، یک مورد بازدید از منزل مسکونی جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و یک مورد خدمات ایمنی بوده است.

در پایان معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به دو رخداد حریق تجاری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته دو آتش سوزی تجاری صورت گرفت که در هر دو مورد بعلت عدم رعایت اصول ایمنی در بهره گیری از منابع حرارتی و گرمایشی "۱- نشت گاز پیک نیک معیوب و رسیدن شعله به آن ۲- عبور دادن لوله بخاری هیزمی از سقف چوبی" موجبات بروز حادثه فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز