خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان خبر داد:

عملیاتی کردن 6 پروژه گازرسانی در مناطق سخت گذر رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۸۷

مدیرعامل گاز گیلان گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما گاز رسانی به روستاهای کوهستانی است که هم اکنون 6 پروژه از آن را در مناطق سخت گذر رضوانشهر عملیاتی کرده ایم.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر آغاز عملیات گازرسانی به منطقه کوهستانی اورماملال شهرستان ، با حضور حسنی پور فرماندار رضوانشهر، ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، صیادی بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در دولت تدبیر وامید برغم نداشتن امکانات و منابع مالی پروژه گازرسانی به روستاها در سراسر کشور و شهرستان های کوچک به عنوان یک خواستگاه مردمی و پروژه سلامت مطرح شد که جزء پروژه های عظیم دولت است.

ظهیری بیان داشت: ما برنامه برای گازرسانی به 1000 روستا را از سال 94 طراحی کردیم که الان خدمت شما هستم 777 روستا را انجام داده ایم و مردم از نعمت گاز بهره مند شده اند و هم اکنون نیز مجدداً 176 روستا را در برنامه داریم و روستاهای جلگه ای استان همه گاز دار شده اند.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی ما گاز رسانی به روستاهای کوهستانی می باشد که شهرستانهای رضوانشهر، تالش و رودبار را در برمی گیرد که هم اکنون 6 پروژه از آن را در مناطق سخت گذر رضوانشهر عملیاتی کرده ایم.

ظهیری گفت: اگر این 6 روستا را بتوانیم از نعمت گاز بهره مند کنیم درصد روستاهای بهره مند از گاز در این شهرستان به 92 درصد می رسد و چون 100 درصد مناطق جلگه ای رضوانشهر گازدارشده اند شهرستان رضوانشهر جزء مناطق  سبز اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز