خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست فرماندار آستارا صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 10طرح عمرانی در بخش لوندویل آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۳۳

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی با حضور سرپرست فرمانداری آستارا در بخش لوندویل آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آستارا، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی توسط«محمدمهدی مظفری» سرپرست فرمانداری آستارا و با حضور مردم و مسئولان در بخش لوندویل آستارا به بهره‌برداری رسید.

«توکل مافی» بخشدار لوندویل در آئین بهره برداری از پل سواره رو روستای کوته کومه لوندویل گفت: این پل به طول 20 متر ، عرض هشت متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته شده است.

توکل مافی مدت زمان تکمیل این طرح را دو سال عنوان کرد و افزود: در سال های قبل گردشگردان و اهالی منطقه برای بهره مندی از جاذبه های طبیعی لوندویل، آبشار لاتون و برای زیارت مزار شهدای کوته کومه از روی پل چوبی ناامن عبور می کردند و با احداث این پل، مشکلات رفت و آمد اهالی و گردشگران برطرف شد.

وی اضافه کرد: شش طرح عمرانی زیرسازی و روکش آسفالت در روستای سیبلی، کانال بتنی روستای قره سو، زیرسازی بخشی از جاده سیبلی به قنبرمحله، لوله گذاری بتنی در روستای قنبرمحله جهت هدایت روان آب ها، زیرسازی جاده روستای‌سیرالیوه و تعریض و عقب‌نشینی معابر روستای‌سیبلی با سه میلیارد و 352 میلیون ریال اعتبار به صورت هم زمان به بهره برداری رسید.

همچنین امروز با حضور مسئولان آستارا سه واحد مسکن مددجویان با 759 میلیون ریال اعتبار هزینه شده در بخش لوندویل این شهرستان افتتاح و به نیازمندان تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز