خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

پرداخت 445 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۳۹

استاندار گیلان از کسب رتبه اول تا سومی گیلان در پرداخت تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید خبر داد و افزود: براساس مصوبات این کارگروه تا کنون 445 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی با اشاره به تلاش برای تحرک و پویایی در شهرک‌های صنعتی در دولت یازدهم اظهار داشت : الحمدا... تلاش‌های صادقانه و حرکت‌های خوبی را در شهرک های صنعتی استان شاهد هستیم .

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیر عامل پیشین شهرک‌های صنعتی ابراز امیدواری کرد : انشاء ا... با توجه به تجارب خوب و بومی بودن مدیر عامل جدید این شهرک شاهد توفیقات بیش از پیش در این بخش باشیم .

نجفی اظهار داشت : علی رغم تمامی تلاش‌های خوب صورت گرفته در شهرک‌های صنعتی اما  کاستی ها فراوان است که امیدواریم با حمایت های لازم شاهد توفیقات هرچه بیشتر در این شهرک ها باشیم .

وی بر لزوم برگزاری نشست‌های‌تخصصی با هماهنگی فرمانداران در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و افزود: باید تمامی مشکلات در این شهرک‌ها بررسی و موارد مورد نیاز در کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی مطرح تا اقدامات لازم صورت پذیرد .

وی از کسب رتبه اول تا سومی گیلان در پرداخت تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید خبر داد و افزود :  بر اساس مصوبات این کارگروه تا کنون 445 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد .

استاندار گیلان گفت :این تسهیلات به 733 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی پرداخت شد.

نجفی بر ضرورت ایجاد پویایی و شکوفایی در صنایع  تاکید کرد و افزود : امیدواریم امکانات خوب در اختیار مرکز در جهت توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر شهرک های صنعتی استان به کار گرفته شود .

وی بر لزوم حضور شهرستانی مدیرعامل جدید این شهرک تاکید کرد و افزود: شهرک‌ها و شهرهای صنعتی نقش بسزایی در توسعه استان ایفاء می کنند .

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار حمایت از صنایع و  بنگاه‌های کوچک را از جمله اقدامات مهم دانست و افزود : امیدواریم مدیر عامل جدید این شهرک با تعامل با مجموعه ستاد و مدیریت در تداوم حرکت هایی که آغاز گردیده شاهد توفیقات هر چه بیشتر در استان باشیم 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز