خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت:

آتش سوزی در منزل مسکونی تیم های اطفای حریق را به محل حادثه کشاند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۵۸

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: یک باب منزل مسکونی واقع در طبقه سوم یک آپارتمان ۴ طبقه دچار آتش سوزی شد که سریعا آتش نشانان به دو تیم اطفا و امداد و نجات تقسیم شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، این حادثه  صبح امروز ۱۴ بهمن ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۹ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۱ آتش نشان به محل  حادثه واقع در خیابان بیستون، کوچه احسان دوست اعزام شدند.

بابک رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: یک باب منزل مسکونی واقع در طبقه سوم یک آپارتمان ۴ طبقه دچار آتش سوزی شد که سریعا آتش نشانان به دو تیم اطفا و امداد و نجات تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه تیم نجات آتش نشانی سریعا نسبت به ایمن سازی محل حادثه و همچنین جستجوی افراد محبوس شده احتمالی اقدام کردند، افزود: دو تیم اطفا به کانون آتش سوزی رفته و نسبت به مهار کامل آتش در داخل منزل مسکونی اقدام کردند.

رمضانی از نجات یک بانوی محبوس شده در تل دود توسط آتش نشانان خبر داد و افزود: علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است و خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

 همین گزارش حاکی است، آتش نشانان پس از تخلیه کامل دود از آپارتمان و ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه های مربوطه مراجعت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز