خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان خبر داد:

افتتاح 29 پروژه آموزشی و عمرانی در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۶۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس گیلان گفت: ۲۹ پروژه آموزشی و عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در ۱۶ شهرستان استان در دهه مبارک فجر در سطح مدارس گیلان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از چابکسر، مقدم در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهدای اوشیان بخش چابکسرِ رودسر اظهار داشت: 29 پروژه آموزشی و عمرانی در دهه مبارک فجر در سطح استان گیلان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این تعداد پروژه با اعتبار 130 میلیارد ریال در 16 شهرستان استان افتتاح می‌شود که شامل 8 فضای آموزشی، آسفالت مدارس و استاندارد سازی سیستم‌ گرمایشی 150 مدرسه است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان افزود: طی 10 ماهه نخست امسال 11 پروژه آموزشی در قالب 44 کلاس درس،  یک سالن ورزشی و یک سالن چند منظوره با اعتبار 85 میلیارد ریال به بهره ‌برداری رسید که 50 میلیارد ریال از سوی خیرین هزینه شده است.

مقدم گفت: هم‌اکنون بالغ بر 23 پروژه آموزشی با مشارکت خیرین در حال ساخت است و تلاش می‌کنیم این فضاهای‌آموزشی به سرعت ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس استان گیلان با اشاره به اینکه متوسط سرانه فضای‌آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح‌کشور 5 و دو دهم مترمربع به‌ازای هر دانش‌آموز است، افزود: این رقم در استان‌گیلان برای هر دانش‌آموز 4 و چهل و سه دهم مترمربع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز